-
U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
VERTRAGINGEN VANWEGE MAATREGELEN
Helaas zijn er zoals overal op de website vermeld vertragingen omdat men volgens de RIVM richtlijnen moeten werken. Dit betekent dat werknemers thuisblijven als ze zich niet lekker voelen en er overal met afstanden gewerkt moet worden.
Door deze maatregelen ontstaan er momenteel vertragingen in de leveringen, dit begint al bij de groothandels en werkt door tot de pakketdienst aan uw deur. Het kan daarom ook zijn dat het enkel dagen duurt voor onze voorraad aangevuld is. Als uw bestelling verzonden is ontvangt u automatisch een bericht.
Houdt u daarom rekening met een paar dagen vertraging.
Wij hopen op uw begrip.
TELEFONISCHE BEREIKBAARHEID
Vanwege de drukte zijn wij telefonisch niet bereikbaar. U kunt per e-mail contact met ons opnemen.
BEZORGEN VAN PAKKETTEN
Diverse pakketdiensten hebben inmiddels maatregelen getroffen om besmetting en verspreiding tegen te gaan. Pakketten worden niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.
Volgens de eerder aangekondigde maatregel tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren.
AFHALEN
Tot nu is er nog steeds de mogelijkheid om bij ons af te halen. Wel vragen wij u om wat afstand te houden en de hygiene maatregelen te volgen. Onze voorkeur heeft online betalen (ideal of creditcard, paypal, enz. Per pin betalen is nog steeds mogelijk, contant betalen is bij ons al langer niet mogelijk.
Let op: In het geval dat de winkels plots verplicht moeten sluiten zullen wij alle orders die gereed liggen om af te halen annuleren. Als dit mocht gebeuren kunt u de bestelling opnieuw plaatsen en kiezen voor verzenden.
PAKKETTEN NAAR BELGIË
De overheid in België heeft nieuwe maatregelen aangekondigd tegen het verspreiden van het coronavirus. Tot nog toe bezorgen we pakketten zoals je van ons gewend bent. De nieuwe maatregel van de Belgische regering om niet-essentiële winkels te sluiten vanaf 18 maart om 12:00 uur heeft als gevolg dat een deel van de PostNL-punten in België gesloten is. Dit heeft invloed op webwinkels die pakketten naar België versturen.
Pakketten op PostNL-punten in België
De pakketten die voor 18 maart 12:00 uur nog niet zijn opgehaald, blijven opgeslagen op het PostNL afhaal-punt. Postnl doet er alles aan om hiervoor een oplossing te vinden. Pakketten die op dit moment onderweg zijn naar gesloten PostNL-punten zullen teruggestuurd worden naar de afzender.
Thuisbezorging in België
In België geldt een tweede aanbiedpoging. Indien een consument bij de tweede bezorgpoging het pakket niet in ontvangst kan nemen, wordt dit pakket naar een PostNL-punt verstuurd dat openblijft. Consumenten worden op de hoogte gebracht zodat zij hun pakket kunnen ophalen bij de betreffende locatie.
Laat een bericht achter