Een klacht indienen

Gaat er iets niet goed? Loopt het niet als verwacht, is een product defect of verkeerd geleverd? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of via het retourformulier. We proberen het probleem dat zo snel en goed mogelijk voor u op te lossen. Neemt u contact op per email dan krijgt u altijd binnen 1 werkdag een terugkoppeling van ons met het plan van aanpak. Het probleem zal altijd binnen een termijn van 14 dagen worden verholpen.


Bij Koi en Vijvercentrum Nederland draait het om de vijver en u, dus ook bij dit soort dingen! We houden graag ons serviceniveau meer dan op peil. Dus ook als u een opmerking voor verbetering heeft, horen we dit graag.

Klachten dienen binnen 2 weken na ontdekking van het defect te worden gemeld. 

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."